Jak správně držet bojový nůž. Jak používat nůž. Nejvražednější zbraň

WikiHow je wiki, což znamená, že mnoho našich článků je napsáno více autory. Při vytváření tohoto článku pracovalo na jeho úpravách a vylepšení 17 lidí, a to i anonymně.

Nůž je druh zbraně s ostřím, zaujímá mezičlánek mezi domácími a bojovými typy. Tato ostrá zbraň je skvělá pro sebeobranu proti lupičům a dalším zločincům, které lze potkat na ulici.

Kroky

    Cítit nůž. Zvykněte si, musíte cítit jeho délku a váhu, abyste pochopili možnosti nože. Najděte si polohu, která je pro vás pohodlná. Nůž by měl odpovídat vaší velikosti a neměl by být příliš krátký.

    Naučte se házet nožem. Vrhací nože jsou velmi účinné. Ale pamatujte, že máte jen jednu šanci zasáhnout cíl. Pokud nůž provede několik otáček ve vzduchu, pak je teoreticky pravděpodobnost zasažení cíle 50%. Je možné se naučit házet nožem bez otáčení (viz související články), ale neházejte nožem v boji - házíte svou vlastní zbraní.

    Naučte se bojová umění. Boj nožem je součástí boje zblízka. Nikdy nebojujte, pokud máte nůž – může být použit proti vám. Udeřte rukama a nohama, abyste odvrátili pozornost nepřítele od nože.

    Připravte se fyzicky. Boj nožem vyžaduje vytrvalost. Poskakování, uhýbání, odrážení úderu, můžete se velmi unavit, přibližně tento stav se dostaví po energickém tanci, protože síla je potřeba i k tomu, abyste mohli nepříteli utéct. Pokud nemáte napumpované bicepsy, tak se nenechte odradit, to se dá plně kompenzovat jasnou bojovou taktikou a znalostí bojových umění. Používejte nohy častěji, protože nohy jsou třikrát silnější než ruce. Vyhraďte si dny na aktivní cvičení i dny na regeneraci.

    Vypracujte reakci. Reakce je spojením času na akci, na odvetu a na pohyb, což v boji na nože znamená okamžik mezi životem a smrtí. Jinými slovy, musíte sledovat pohyby nepřítele, brát je v úvahu a jednat podle nich, ale mnohem rychleji. Hrajte závodní videohry, běhejte v lese, dělejte cvičení, která zlepší vaši reakci. Jakákoli každodenní činnost, jako je řízení, také vyvíjí reakci. Pamatujete si, jak jste se díky své reakci vyhnuli nehodě?

    Staňte se flexibilnějšími. Není nic lepšího než kopnutí do hrudi. Taková rána nepřítele překvapí a vy si na to vyděláte čas. Bohužel většina lidí, když se snaží kopnout soupeře do hrudníku, pokrčí nohu v koleni a kvůli tomu ztratí většinu síly úderu.

    Jíst zdravé jídlo. Pro energii nikdy nejezte „nezdravé jídlo“ nebo „prázdné kalorie“, jezte místo toho proteinové jídlo a hodně vápníku (a draslíku). Vyhněte se běžnému cukru, zpracovaným potravinám (bonbony), umělým sladidlům (aspartam, sacharin, sacharóza) a kofeinu. Díky kofeinu a běžnému cukru se budete cítit unavení již při prvních tazích, kofein také zvyšuje arteriální tlak. Konzumace potravin s nízkým obsahem cholesterolu a nasycených tuků zlepší váš krevní oběh a zvýší výdrž vašeho těla.

    Nikdy se nebojte. Zkušenost je zárukou neúspěchu, zatemňuje myšlení.

    Nepředstírejte, že jste velmi odvážní. Tento odstavec je trochu v rozporu s předchozím, ale pokud se cítíte neporazitelní, můžete udělat chyby, kterých budete litovat (pokud zůstanete naživu).

  • Cvičte dál, ale dejte vědět, že bojové umění nezvládnete přes noc.
  • Vyhledejte odbornou pomoc. Po celém světě existují centra, kde se učí používat ostří zbraně.

Varování

  • Nikdy neházejte nožem, pokud si nejste 100% jisti, že zasáhnete cíl. Také ho neházejte, pokud bojujete s několika protivníky. Pokud jste si na 99% jisti, že zasáhnete cíl a máte 1% šanci, že nůž ztratíte, pak v tomto případě nůž neházejte.
  • Osoba přistižená při bodnutí musí být připravena na jakýkoli vývoj událostí. Kromě toho, to, za co bojujete, musí stát za to. Na poraženého čeká cokoli, včetně stehů, operace a možná dlouhé a bolestivé smrti.
  • V některých zemích je nezákonné nosit nůž na veřejnosti s výjimkou „zvláštních příležitostí“.
  • Do boje na nože se můžete pustit pouze tehdy, když se chráníte a pokud má nůž i váš protivník. Je lepší nepáchat zločiny, pokusit se pokud možno utéct.
  • Buďte opatrní v boji s člověkem, který nemá nůž, pokud ho nožem bodnete, pak může proti vám použít vaši vlastní zbraň, samozřejmě pokud je schopen ji z těla odstranit. Přemýšlejte, než se pustíte do boje na nože, pokud nejste v ohrožení života.
  • V mnoha zemích není nůž zbraní sebeobrany, takže i když byl váš protivník také ozbrojen, budete za použití nože posláni do vězení.
  • Pokud žijete v zemi, kde je nošení nože nezákonné, nenoste s sebou nůž. Nejčastěji nelegálními jsou tlačítkové nože (otevírají se stisknutím tlačítka) a balisongy (skryté při složení rukojeti). Nezapomeňte se zeptat, zda je ve vaší zemi nezákonné nosit nůž.

Boj na nože moderní svět dostává víc a víc větší distribuce. Tajemství úspěchu boje s nožem je přitom docela jednoduché: ve zprávách neustále vidíme, jak jsou loupežné útoky prováděny pomocí průbojných a sečných zbraní. Nůž je nejčastější vražednou zbraní v domácích konfliktech, navíc dnes je zavírací nůž téměř nedílnou součástí každodenní mužské výbavy. Proto je schopnost bránit se nožem a používat nůž k sebeobraně životně důležité dovednosti pro zajištění bezpečnosti každého moderního člověka.

Použití nože v boji z ruky do ruky je téměř vždy přitěžující okolností, ale pojďme zjistit, co je pro vás lepší: dostat vězení nebo zemřít rukou nějakého zmetka? Většina příčetných lidí si přirozeně zvolí život, i když k jeho ochraně je nutné použít zbraně.

Existují však mistři boje s nožem, kteří věří, že obrana nožem je naprosto zbytečný cvik, že je to nemožné a že je ztráta času hledat technická řešení, jak se dostat z hraničních situací. Přitom to tvrdí nejlepší lék Obranou proti noži je útěk nebo jiný nůž, který sbírá mnoho nadšených recenzí pro svou poctivost a kompetentnost. Taková prohlášení jsou neomluvitelnou náhradou podmínek problému, navrženou tak, aby zakryla negramotnost a téměř úplný nedostatek znalostí těchto „specialistů“ ve věcech aplikovaných technik. boj z ruky do ruky. Otázka byla položena špatně! Srážka s ozbrojeným nepřítelem je totiž krajně negativní situací, z níž je však třeba hledat východisko. Takový instalační plán nenechává studentům těchto mistrů nic a mistr sám, který neudělal a neukázal absolutně nic, je pokládán za skvělého chlapíka a hezkého.

Navíc se říká, že normální protivník (!!!) nebude útočit jako praštěný, s každým úderem se hroutit, ale útočit takovým a takovým způsobem (jak přišel sám mistr), proti kterému je to prostě nereálné bránit se... No, no... Toto video obsahuje skutečné útoky nožem, které vám pomůže zjistit, jaké rady vám zanechají. Po prostudování spočítejte, kde a kolikrát by se oběť mohla ozbrojit nebo utéct, jak radí „skuteční mistři“:

Po zhlédnutí tohoto videa a představě sebe sama na místě některého z těchto lidí je snadné pochopit, že situace jsou hrozné. Samozřejmě je nejlepší se jim snažit vyhnout, ale co dělat, když to selže?

To, co je řečeno v tomto videu, neplatí pro všechny školy boje s nožem a z ruky do ruky, ale pouze pro některé. Ne každý dělá chyby uvedené v rozhovoru. Jsou zde dobří specialisté s reálnými zkušenostmi v oblasti boje s nožem a ochrany proti noži. Jediným účelem tohoto videa je upozornit na skutečnost, že věta „proti noži není obrany“ patří nejčastěji lidem nekompetentním ve věcech aplikovaného boje z ruky do ruky, kteří se snaží působit jako profesionálové. Víme, že proti ničemu neexistuje stoprocentní ochrana, víme, že je lepší utéct, ale to není řešení úkolu: ukaž aspoň něco!

Boj nožem je často prezentován jako samostatná disciplína, ve které se pořádají i soutěže. Je tam rozhodčí, arbitr, určité vybavení. S takovými trendy v oblasti bojových umění nemohu souhlasit. Problém je v tom, že ve většině případů skutečnou zbraň nahrazují maketami a sportovní souboj s noži se stává samoúčelným, což je pro reálnou praxi nepřijatelné. Při výuce jak z ruky do ruky, tak boj na nože sparingové a plně kontaktní boje jsou naprosto zásadní. Pro zajištění bezpečnosti účastníků boje je samozřejmě nezbytné mít ochranné pomůcky. Život je však drsný. Nemá žádné helmy, žádné rukavice, žádné mušle do třísel, žádné dřevěné nože. Proto je potřeba řada úprav. Při výuce technik skutečného pouličního boje z ruky do ruky a boje s nožem by neměly existovat žádné rámce a omezující nastavení.

Každý zápas se hraje podle určitých pravidel. Kromě toho zařízení používané v procesu často má rozhodující: s přilbou lze v některých případech zanedbat ochranu obličeje. Je těžké si přitom nevšimnout velkého sklonu borců k překotné výměně úderů, což je zcela přirozené - na chybu přece existuje právo.

Vedení takových bojů bez přijetí nezbytných bezpečnostních opatření nevyhnutelně povede ke zraněním. Všimněte si ale, jak se změní technika daného sportu, jakmile ochranné pomůcky zmizí a dodatečné podmínky: do střílny se nikdo nehrne. Sportovci začnou jednat velmi opatrně, protože jeden špatný pohyb může skončit porážkou.


Je to podle mého názoru tento aspekt tréninku v moderních systémech boje z ruky do ruky a na nože slabé spojení z hlediska aplikovaného uplatnění získaných dovedností. Když jsem sledoval videa jedno za druhým, nestačil jsem se divit, jak odvážně a chvílemi soutěžící vrhají svou ozbrojenou ruku dopředu, aniž by se báli, že si nepřítel usekne prsty. Je to pochopitelné, protože cenou takové miss v soutěži je ztracený míček. Ale pro mě jako člověka, který se zabýval noži a útoky nožem, tento přístup zůstává záhadou. A důvod je jednoduchý: jakmile uvidíte v rukou nepřítele skutečný nůž, jednoduše oněmíte úžasem. O nějakém skákání a šermu nebude řeč, to mi věřte. Váš mozek vám nedovolí zanedbávat svůj život a začít skákat a škubat se vedle soupeře. V situaci skutečného útoku je jedním špatným pohybem smrt.

Druhým bodem, kterého jsem si v moderních směrech boje s nožem všiml, je důraz na ovladatelný souboj. Z důvodu, který mi není jasný, je dnes zvykem vnímat MODEL souboje za realitu. Jsem však naprosto přesvědčen, že bez ohledu na to, jak svobodná jsou pravidla pro vedení boje, budou stále navržena tak, aby omezovala používání těch nejtraumatičtějších a následně účinných metod boje z ruky do ruky a na nože. To znamená, že ani se vší touhou nebudete schopni nasimulovat souboj blízký realitě. Ačkoli moderní systémy ruční boj postupuje zběsilým tempem a sportovci účastnící se soutěže jsou o deset hlav vyšší než jejich předchůdci, odhalují jen malou stránku techniky dostupné člověku a jsou navrženy tak, aby zajistily výhradně sportovní vítězství .

V našem klubu pravidelně pořádáme plnokontaktní souboje a sparingy jiná pravidla. Bojujeme jak v boxu a podle pravidel blízkých Muay Thai, tak v plném kontaktu a podmíněném sparingu s použitím aplikovaných technik ... Ale žádnou z těchto odrůd duelu nelze nazvat ideální nebo alespoň blízko reálie skutečného modelu boje z ruky do ruky.

Při vedení plnokontaktních zápasů vypracováváme velmi specifické technické úkony: například když bojujeme v boxu, zaměřujeme se na pěstní údery. Jakmile však spojíme nohy, rozložení akcentů v boji se dramaticky změní a to, co bylo extrémně efektivní v boxerském sparingu, úplně přestává fungovat. Totéž lze říci o wrestlingu.

Aby byla zachována technická kresba konkrétního bojového umění, je nutné jej regulovat jasnými pravidly a izolovat jej od traumatických a nepohodlných technik. Například s vytvořením verze soutěží Kyokushin karate s údery do hlavy nebylo výsledkem karate, ale jiný druh boje proti muži, který, upřímně řečeno, není vlastně potřeba. Jedinečný vzor stylu však zcela zmizel.

To vše říkám jen proto, abych čtenáře upozornil na jeden prostý fakt: přidáním nových povolených technických akcí, manipulací s hodnotícím systémem a změnou podmínek pro duel můžete získat úplně jiný druh hand-to-hand boj, postavený na zcela jiných principech.

Ve sportovním prostředí je nejrealističtějším a cvičně blízkým typem boje z ruky do ruky mixfight, kde se smazávají hranice mezi bojovými uměními a vytváří se zcela nový styl, který se skládá z účinných a v tomto kontextu relevantních prvků. . Zároveň je třeba pamatovat na to, že tento systém je navržen speciálně pro použití v kruhových podmínkách podle stanovených pravidel. S příchodem zbraní do rukou nepřítele se situace dramaticky změní. Někdy při pohledu na doporučení, která dávají sportovci nebo hvězdy smíšených bojových umění na obranu nožem nebo sebeobranu, zanechávají dojmy z předvedené techniky, mírně řečeno, nejednoznačné...

S pomocí bojových umění přitom můžete mimořádně úspěšně bojovat proti jednomu nebo více neozbrojeným protivníkům. Avšak ani význační šampioni ne vždy vyjdou z pouličních bojů vítězně a dělají naprosto hloupé chyby.

To vše říkám jen proto, abych čtenáři ukázal, že nelze klást rovnítko mezi pouliční rvačku a sportovní souboj (stejně jako nelze porovnávat bojová umění a bojové sporty).

Ve skutečném boji nikdo nemanévruje, ke sblížení dochází rychle a nečekaně a bitva musí být vybojována absolutně. různé podmínky za úplně jiných okolností.

A teď si to představme: pokud se neozbrojený souboj s minimálním přidáním nových nuancí promění k nepoznání, jak se pak promění souboj na nože, když dřevěné nože nahradíte skutečnými! Věřte mi, rozdíl bude obrovský! Určitě si toho všimnete.

Když hrajete hru na hraní rolí zvanou boj s nožem, bez ohledu na to, jak moc se snažíte představit si, že kus dřeva, který máte v ruce, je ten velmi skutečný nůž, každopádně hluboko uvnitř pochopíte, že je to jen kus. ze dřeva. Není na tom NIC, co dělá nůž nožem. Při tom budete jednat podle toho. A vidíme, jak představitelé škol boje s nožem a všech druhů šermu dělají tak stupidní a neopodstatněné pohyby, na které by se ve skutečnosti nikdy neodvážili.

Logická otázka pro čtenáře by měla znít takto: jak se naučit boj s nožem a z ruky do ruky a co je kritériem pro mistrovství, když ne sparring?

Odpověď je tato: při studiu technik boje z ruky do ruky a na nože jsou sparingové a plnokontaktní souboje sice nedílnou, ale pouze JEDNOU ZE složek obecné metodiky přípravy bojovníka na skutečný boj. Zároveň by měla být naprosto jasná souvislost mezi technikou, kterou cvičíte v tréninku, a technikou, kterou používáte v boji. Souboj je ve své podstatě cvičení, ve kterém můžete, aniž byste se omezovali, provádět některé techniky naučené ve vysokorychlostním režimu na vzdorujícího soupeře. Ale jen pár!

Skutečné aplikované techniky, jako je boj z ruky do ruky a boj nožem, nelze v tomto režimu praktikovat: pro co nejvěrohodnější simulaci skutečného boje je zapotřebí přiměřené množství konvenčnosti při nácviku technických akcí s partnerem, používání SKUTEČNÝCH zbraní a skutečných , zakázané techniky boje proti muži.

Patří mezi ně: údery do třísel, očí, krku, kousnutí, naražení hlavy, vykroucení krku, napadení páteře, napadení kloubů proti přirozenému ohnutí, traumatické hody, bolestivé účinky na ruce a prsty, absolutní volnost v technice úderu lokty, drtivé údery, narážení nepřítele na prvky terénu, spontánní použití improvizovaných předmětů, uchopení zranitelných částí těla nepřítele (genitálie, vlasy, hrdlo...) atd.

Boj nožem v moderním světě je pokračováním boje z ruky do ruky, s nímž je třeba zacházet jako se zbraní, nikoli jako se sportem. Dodnes si nejsem vědom systémů boje s nožem, které existují nezávisle na kontaktních bojových uměních. Zvykněte si na myšlenku: když se budete bránit nožem, nebudete mít druhou šanci, stejně jako v boji s nožem – téměř každý zmeškaný úder vás může zneškodnit a znemožnit tak pokračování v boji.

Postoj lidí k nacvičovanému systému boje z ruky do ruky migruje k práci se zbraněmi, kde se místo jasných a promyšlených pohybů pěstuje zbytečné škubání a soutěžní aspekt. Pokud je hlavní věcí ve sportu vyhrát, pak můžete klidně jít na výměnu a vyhrát výhradně na úkor ducha. V boji s nožem, pouličním boji a práci s naprosto jakoukoli zbraní je tento přístup kategoricky nepřijatelný.

Ještě bych rád poznamenal, že hlavní útoky, které cvičí většina lidí a jsou účinné při tréninku sparingů, stejně jako samotný způsob boje s noži, neodpovídají realitě, protože v životě kolem vás nikdo nebude skákat. hodin. Nejčastěji se vás nepřítel bude snažit chytit a jednoduše bodnout pomocí nejběžnější techniky útoků nožem, zvané „šicí stroj“.

Ve skutečnosti neexistují žádné sparringy - boj s nožem nezahrnuje práci na více účtech. Mají místo pouze v tréninku jako cvičení. V životě dochází k útokům rychlostí blesku a rozhodně: kdo první minul, zemřel. Z praxe by proto měly být zcela vyloučeny jakékoli povyk a lajdáctví, stejně jako předčasné zvýšení rychlosti vypracování technik boje s nožem na úkor kvality.

Boj nožem je výhradně aplikovaná disciplína, která by neměla být deformována a silně ovlivněna sportovní praxí. Abyste zvládli boj s nožem na slušné úrovni, musíte se naučit základní prvky umění, vycvičit rány skutečným nožem, naučit se bránit se a zápasit s maketou a teprve potom přejít k používání skutečného, bojové zbraně při nácviku technik.

Po celou dobu výcviku v boji s nožem si žák musí na zbraň zvyknout, růst s ní, naučit se o svůj nůž pečovat a správně zacházet. Je vhodné trávit co nejvíce času se zbraněmi uvnitř reálný život. Dokonce si s sebou můžete vzít nůž do postele. Nůž by se měl stát nedílnou součástí vašeho šatníku - je to vaše osobní zbraň, prodloužení vaší osobnosti!

Buďte opatrní při cvičení. Přeji ti úspěch!

Sergogranadier 13-05-2010 22:41

Sečteno a podtrženo, trénuji s nožem na pneumatikách a shnilých stromech, které jsem trefil všemi drogami, stromy se už třesou. Ruka je zvyklá, dlouho nejsou žádné mozoly a nepohodlí, ruka nepadá na čepel. Údery jsou obvyklým úchopem kladiva. Řezání jako u Koi a podle doporučení A Kochergina. Způsobuji řezání-sekání do stromu (technika kulhá, to uznávám) takové rány, jako je krk nepřítele a tohle je totální řez.

Ale. Existují dva sériové nože naprosto totožné. První s ním cvičím, píchám, sekám, stříhám. Pk je dávno přebitý a otupený, hrot se trochu otupil. Neupravujte po každém tréninku.

Druhá břitva je vždy s vámi. Ale málokdy ho vytahuji z pochvy. Když to vyndám jako ulité, ale něco na to není zvyklé. Zde, s prvním, teplo prochází paží a tělem, stává se manévrovatelným a jedno s nožem. S druhým je vše v pořádku, ale něco není jako nový nůž.

Nůž přirozeně není XO.

Jaké možnosti tréninkový proces? Co změnit nebo přidat?

Nemám žádné známé, kteří by trénovali, cvičím s tátou doma, noviny omotáváme pevně páskou a trénujeme takto.
Vždy trénujeme s celkovými řezy a injekcemi. Plná síla a rychlost. Pokrok za rok je obrovský. Před dvěma lety jsem ani neuměl držet nůž, vůbec ničemu jsem nerozuměl.

Monarchista 14-05-2010 20:56

Sergogranader, jak vám rozumím. Musíte pracovat s jakýmkoliv nástrojem, který dostanete

Valde 14-05-2010 21:28

A jak dělat řezy kladivovým úchopem jako v KOI?

Iniciátor 14-05-2010 22:08

Ptal bych se na něco jiného:
Jak udeřit pěstí s koish gripem (je-li to nutné)?
A jak zasadit zpětný úder koish sevřením - na opačnou ruku ...?

A řezy pomocí kladivové rukojeti se provádějí snadno ...

Monarchista 15-05-2010 12:22

A kterému dáváte přednost?

Nick123 20-05-2010 12:03

citát: Sečteno a podtrženo, trénuji s nožem na pneumatikách a shnilých stromech, trefuji se všemi drogami, stromy se už třesou

... takový dojem, že "pracujete" s délkovým měřidlem. ((((((((((((((

Kill_Maker 20-05-2010 12:12

citát: Ale. Existují dva sériové nože naprosto totožné.

citát: S druhým je vše v pořádku, ale něco není jako nový nůž.

adnaka psychologie

V.A. Breev 04-06-2010 16:03

citát: Jaké jsou možnosti školení? Co změnit nebo přidat?

Zavěste dvě plastová prsa napůl naplněná vodou následujícím způsobem: první by mělo začínat krkem od úrovně vrcholu průměrného člověka a napodobovat hlavu, krk potenciálního nepřítele. Druhý je zavěšen pod prvním a napodobuje trupovou zónu protivníka. Pracujte v plné síle s tím, co nebude možné prorazit láhev. Jak zajímavá možnost- práce s kulatým stolním nožem s leštěnou rukojetí. Nejen, že se váš stisk mnohem zesílí a jakýkoli předmět, který na vás v kritické situaci narazí, vám nevypadne z rukou, ale také si procvičíte přesnost, protože tah na kulatém volně visícím prsu a dokonce i na předmětu s kulatým koncem – povolání není pro slabé povahy, když jsem se přizpůsobil, přestal jsem nadávat.

Výsledky: zaměření na pohyblivý cíl, nastavení individuální pohybové techniky vlastní pouze vaší postavě, posílení úchopu, přesnost.

Adonis 04-06-2010 16:28

No, stolní nůž by neporadil. Pet injekční lahvičku naplněnou vodou klidně prorazím obyčejnou kantýnou (která má kulatou špičku). Takže je lepší omotat kus dřeva hadrem

V.A. Breev 04-06-2010 17:09

citace: No, stolní nůž bych neradil. Pet injekční lahvičku naplněnou vodou klidně prorazím obyčejnou kantýnou (která má kulatou špičku). Takže je lepší omotat kus dřeva hadrem

Plně naplněné a já. I s neořezanou tužkou. Ale když se láhev naplní jen na vážení (cca polovina/třetina), je to už složitější. Hodně.

Ale samozřejmě z hlediska úrovně trénovanosti a agility.

Cartman095 04-06-2010 20:17

Pánové, proč by čepel zredukovaná na břitvu měla fungovat v plné síle pro injekci? Vysvětlit? I když tady je samozřejmě otázka, co má na mysli topikstarter plnou silou.

citace: Původně odeslal V.A. Breev:

Jako zajímavá možnost - práce s kulatým stolním nožem s leštěnou rukojetí.


Sergogranadier 04-06-2010 20:39

\\Pánové, proč by na injekci měla fungovat žiletka v plné síle? Vysvětlit? I když tady je samozřejmě otázka, co má na mysli topikstarter plnou silou. \\

Udeř vší silou. Těžké jednotlivé rány 15-17 cm pažbou nože 4-5 mm, na boku propíchnu lehkou pneumatiku až k rukojeti.

V.A. Breev Děkuji. Teď je v lese hodně komárů, je jich hodně, dokud nejdu do lesa.

Na dort 1,5l je opravdu téměř nemožné propíchnout stolním nožem plastová láhev s 1/3 vody, s výjimkou exploze a koncentrace (jediná rána každých 20-30 sekund) můžete proříznout (řezat), ale opět novým nožem z krabice.

Věnuji se také boxu, pneumatiky trefuji dvojkou z trojky, takže je tam větší či menší rychlost.

Moje výška je 195, váha 110. Brzy bude váha 120, protože v létě budu chodit do posilovny.

Cvičení jsou velmi jednoduchá:

Bodná rána do těla sevřením kladiva.
Sekavé-řezné rány do paží a zápěstí.
celkový řez (rovný a zpětný úchop) krk jako u Koi.
Pokud ležíte, bodněte do nohy a kopněte.
Tychkovye piercing směrem dolů (jako pes zaútočil).

Ale strom a pneumatika se nehnou.

Nic jiného, ​​zbytek silový trénink, běhání, práce se sekerou v lese, jen kácení ztrouchnivělých stromů, narážení rukou a nohou do pneumatik (fotbalový kop do holeně), trénování doma na "nožích" s otcem ze srolovaných novin, sledování seminářů a fór.

Cartman095 04-06-2010 20:48



Věnuji se také boxu, pneumatiky trefuji dvojkou z trojky, takže je tam větší či menší rychlost. Moje výška je 195, váha 110. Brzy bude váha 120, protože v létě budu chodit do posilovny.


opakuji otázku. Proč udeřit v plné síle? Pracoval jsi někdy jako prase? Na injekci? Chcete-li řezat? Pokud nestojí za to proříznout diagonálně přes žebra? Nebo "pejsek"? Na řez?

Sergogranadier 04-06-2010 20:50

\\Dělal jsi někdy jako prase? Na injekci? Na řez?\\

Ne, nikdy. Ale nejsem "cool nožíř", abych aranžoval prasata (maso v oblečení). Vím, že zaútočí, trefím se i do břicha, nestačí, aby tam ležel nepřítel, a pro jistotu si usekám prsty a kartáčuji.

Špatně kulhá, pokud má nepřítel nůž a je nutné tuto rukojeť poškodit z vnitřní strany předloktí. Práce, práce a zase práce.

Cartman095 04-06-2010 21:15

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Ale nejsem "cool nůž"


A co pohoda? Myslíte na hypotetického soupeře z pneumatik?
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Špatně kulhá, pokud má nepřítel nůž


No, s pneumatikami je to těžké, to ano.
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

a je nutné tuto ručku poškodit z vnitřní strany předloktí.


Tedy s dalšími seky ozbrojené ruky – jste v pořádku?
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Práce, práce a zase práce.


Dovolím si amatérsky poradit. Z pneumatik byste přešli na „psa“.

Sergogranadier 04-06-2010 21:27

\\To znamená s jinými řezy ozbrojenou rukou - jsi v pořádku?\\


Nebo dojde k silnému řezu, který bolí a krev nelze zastavit.

Kaskáda 04-06-2010 21:34

citát: V lese je mnoho tenkých větví (je těžké je odříznout) na úrovni rukou. A abyste je snížili, potřebujete rychlost. V duchu si říkám "Foukej!" a ruka letí za méně než 0,5 sekundy po podmíněném příkazu, nejde ruku sundat, ale možná mě samozřejmě ten „cool nožíř“ odstraní a zabije, ale ten parchant nebude mít čas ani s nožem , prsty padnou na zem a vytrysknou krev.
Nebo dojde k silnému řezu, který bolí a krev nelze zastavit.

Už máte nůž v ruce?
Řekni mi, proč to děláš? Otázka bez výsměchu. Co se chceš naučit a hlavně proč? Otravují vás často takovými rozměry? Máte kriminogenní město nebo okres? Jste jen zvědaví a chcete vlastnit nůž?
Omlouvám se, doplním. Přece jen vám zabere čas, než si útok na vás uvědomíte, vytasíte zbraň a zasáhnete daleko od nehybného cíle.

Sergogranadier 04-06-2010 21:39

\ Jste jen zvědaví a chcete vlastnit nůž? \

Ano, je nutné vlastnit zbraně, studovat způsoby útoku a obrany. Bez znalosti útoku se nelze nožem bránit.

Nůž na blízký dosah tichá zbraň nevyžaduje střelivo.

Ale koníčkem je také nákup nožů, za které utratím 50-150 $ měsíčně. Jako pravý (typický) Hanzovets.

Nosím samozřejmě nůž, první je složka 90mm, druhá není složka, složka je domácnost, abych nešokovala obyvatelstvo, když otevřu zmrzlinu, ale jsem normální člověk.

Ukládá odpovědnost za své chování.

Cartman095 04-06-2010 21:42

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

V lese je mnoho tenkých větví (je těžké je odříznout) na úrovni rukou. A abyste je zkrátili, potřebujete rychlost.


Opět mi odpustíte amatérské vidění tématu, ale opravdu si myslíte, že vzájemným bojem na nože:
a) ozbrojená ruka a prsty, které vytvářejí úchop, budou k dispozici jako větvička?
b) bude při řezání nebo píchání statický jako větvička?
c) zaručeně si uštědříte porážku na prstu (prstech), který zajistí ztrátu nože (no, nějaký uříznete fontánou krve (c))?
d) nejdůležitější. opravdu věříte, že dovednosti, které jste se naučili se statickými pneumatikami a větvičkami, vám pomohou proti muži, který vás napadne nožem nebo agresivním psem?

Cartman095 04-06-2010 21:48

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

druhý není sklad


Sergogranadier 04-06-2010 21:49

\ozbrojená ruka a prsty založené na rukojeti budou k dispozici jako větvička?\

Nevím, jestli mě zabijí, tak vznikly hvězdy, kdybych já jakoby (sebeobrana a tam někdo vyprší ztrátou krve), tak ty samé hvězdy. Opravdu nevím, jak to bude. Může být neozbrojených, ale hodně, tato přesila je stejná zbraň, ve skutečnosti má nepřítel.

Cartman095 04-06-2010 21:50

citát:

druhý není sklad


Může být více? Jakou a jak ji nosíte? Čistě akademický zájem kvůli vytažení a poražení ozbrojené ruky ze statické pozice za 0,5 sekundy po mentálním příkazu "Úder!".

Sergogranadier 04-06-2010 22:01

Na pásku v zadní kapse.

Pochva na pásek (opasek), polovina součástí zadní kapsy džínů. Nůž 17 cm, poměrně plochý.

Nůž není XO a má certifikát.

Můžete běžet. Nahoře je dlouhá košile (nezastrčená) nebo tričko.

Malý nůž v pouzdru na opasek od telefonu na opasku.

boujanchik 05-06-2010 09:19

Cartmane, vidíš, uživatel Sergo-Grenadier se dříve vyznamenal ve 20. a 155. vlákně tématem o sousedech, jestli jít ven a přežít. Podle vlastních slov se připravuje na BP, nepřímo se ví, že nakupuje guláš, těstoviny, zbraně s municí, jak se sluší na každého ortodoxního berkemitu a má i širokopásmový skener a další technologické vychytávky. Jeden uživatel, který byl kopnut do hlavy, hádejte kdo, se zájmem sleduje Sergovy zprávy, protože individualistický survivalista má tolik lupu - velmi chutné pro každého záškodníka. Proto je odpověď zřejmá - uživatel Sergo-Grenadier je připraven řezat lidi nožem.

Cartman095 05-06-2010 09:36



Proto je odpověď zřejmá - uživatel Sergo-Grenadier je připraven řezat lidi nožem.


Hrůza co.

boujanchik 05-06-2010 09:38

A nemluv. Jak hrozný život...

Iniciátor 05-06-2010 10:58

::::chystá se na BP, nepřímo se ví, že nakupuje guláš, těstoviny, zbraně s náboji, jak to má být pro každého ortodoxního berkemitu, ::::

Nejsem vůbec Berkemit, ale v rámci možností nakupuji i munici, dlouhodobé jídlo a nezbytné minimum vybavení.
No, dávám to do malých záložek v docházkové vzdálenosti ...
(takto dělali celou historii lidstva každý, kdo se podívá za předvčerejší počůranou zelňačku ...)

boujanchik 05-06-2010 12:43

A také můžete zakopat neprůstřelné vesty, což je věc užitečná v prostředí BP. Pravděpodobnost, že si jeden uživatel buyanchika vytáhne nějakého berkemitu, který se v bytě usadil, se blíží absolutní. Například v noci zablokuji dveře, odříznu vodu ze stoupačky, ucpu vzduchové potrubí svinstvem a zapálím, nebo jen pustím domácí plyn, pokud ho mám. Pak pomalu rozeberu zeď blokující dveře, vypustím vzduch a posbírám lup. Když se snažíte dostat ven přes sousedy, je docela velká šance, že vletíte do něčeho špatného, ​​a ne do psího hovínka. Z okna to taky nepůjde. Survivalista tohoto druhu v obležení nemá téměř žádnou šanci. Takže bez hlavy všechny tyto rezervy nic neznamenají. Musíte tedy Berkemity znát více, jedná se o cenný zdroj dobrot.

Možná je boj v lese s Vadimem Vadimovičem povoláním pro kamikadze, ale proč takové potíže, když existuje zajímaví lidé jako Sergo?

Valde 05-06-2010 12:47

Prozac ve studiu!

boujanchik 05-06-2010 12:51

Komu? Osobně jsem bez chemie v pohodě. Ale nekonzistentnost myšlenky bez (e) chytrého přežití mi připadá jen šílená?

V.A. Breev 05-06-2010 19:08

>>>>>>>To je konkrétně, za jakým účelem se to dělá?<<<<<<<<<<<<

Nevešlo se mi do počítače, omlouvám se.

Odpověď 1: Posílení obvyklého uchopení jakéhokoli předmětu, který se objevil - toto je první. Vysvětlení přístupu: život je mnohorozměrný, kromě vašeho oblíbeného piercingového a řezacího zařízení může být ve vašich rukou cokoli: kuchař, se kterým vytáhl sousedovu dívku přímo z kuchyně od sexuálních nadšenců, aby ji utloukl, sekáč, se kterým narazil na drogové dače, které přišly na návštěvu ze stodoly atd. atd. To vše v ruce by mělo pevně sedět. A vůbec: během roku nosím podle situace 6-7 nožů (ne hned), vyplatí se vše odpracovat jen na jednom? Provozní doba na předmětu s nepohodlnou a neustále se snažící otočit-prokluzující rukojetí je podle mého názoru (podle mého názoru) nesmírně užitečná.

Odpověď 2: S kulatým koncem je těžké v první řadě zasáhnout kulaté, volně visící prso bodnutím. Je to velmi dobré:-)

Můj názor, nikomu nevnucuji

Greengippopotam 05-06-2010 22:22

citace: Původně odeslal Buyanchik:

uživatel Sergo-Grenadier připravený řezat lidi nožem


No, je to nutné, ale ... šťouchejte do živých lidí nožem ... jací fuluganové!
citace: Původně odeslal Buyanchik:

Možná bojovat v lese s Vadimem Vadimovičem, povoláním pro kamikadze


Tento film bych chtěl vidět
citace: Původně odeslal Iniciátor:

Zbytek - jen se rozveselte a doufejte v to nejlepší (tyto zemřou jako první)


+ mnoho...

Mimochodem, nedávno přišla moje neteř se svým mladým mužem - lidé jsou ryze mírumilovní, dokonce bych řekl pacifisticky smýšlející ... požádali mě, abych je naučil zacházet se zbraněmi ... sugestivní ...

Valde 05-06-2010 23:21

citace: bez (d) chytrého přežití se mi to jen zdá jako idiot?

Ne

erbsensuppe 06-06-2010 11:01

Adonis 06-06-2010 13:05

navaha_43 06-06-2010 13:39

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:
Udeř vší silou. Těžké jednotlivé rány 15-17 cm pažbou nože 4-5 mm, na boku propíchnu lehkou pneumatiku až k rukojeti.

Nesouhlasím s vaším přístupem. Nůž jako zbraň dává člověku výhodu, která spočívá nejen ve větším potenciálu poškození, ale také v tom, že jeho zasažení nevyžaduje velké investice (normální zdravý muž potřebuje k zasazení čepele nejčastěji úsilí jedné ruky na rukojeti). Tzn., že na rozdíl od ručního boje zde nevládne síla úderu, ale rychlost a hustota útoků, nejlépe na různých úrovních – jděte zkusit chytit / uhnout.

navaha_43 06-06-2010 13:47

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:
Vím, že zaútočí, dokonce se trefím do břicha, nestačí, že tam bude ležet nepřítel.

T55M 07-06-2010 10:29

citace: Původně napsal navaha_43:

Navíc, pokud má nepřítel podobné nebo lepší výkonnostní charakteristiky, nemusí tuto záležitost ani okamžitě prolomit. Znám případ, kdy nůž doslova vzali do břicha, zafixovali ho tam a nešťastného nožíře vrazili do masa, amen. Tam samozřejmě rozdíl v přípravě a rozměrech nebyl moc slabý, ale i tak.


tohle je s největší pravděpodobností v pořádku. vzácná výjimka z pravidla.

navaha_43 07-06-2010 11:23

citace: Původně napsal T55M:

tohle je s největší pravděpodobností v pořádku. vzácná výjimka z pravidla.

Ve smyslu mnou popsaný případ? Myslím, že ano. Vede to ale také k určitým úvahám. Docela často se stává, že člověk, který v boji utrpěl těžké, někdy smrtelné rány nožem, ale tuto záležitost okamžitě nedohonil („uhodili rukou“, / „šťouchli holí“ nejde o to, ) pokračuje v boji dál, někdy se mu dokonce podaří naplnit nůž a poté bezpečně hromadit . A stane se to i naopak, člověk se začne ohýbat z poměrně malicherné rány, jen si uvědomí, že byl píchnut nožem. To jsem já k tomu, že s nožem byste se neměli spoléhat na jeden jediný úder, nikdy nevíte, jaký Macleod padne.

Cartman095 08-06-2010 13:30

citace: Původně napsal Adonis:

ze všeho nejvíc mě zabilo, že rána byla zasazena po mentálním příkazu "úder"


Vzpomněla jsem si na dětskou knížku G. Harrisona „Nezkrotná planeta“. Tam měli mazané pouzdro, ze kterého pistole po mentálním povelu skočila do ruky kvůli mikrostahům svalů.

Sergogranadier 25-06-2010 11:40

Sledoval jsem Kocherginovy ​​semináře.

Tam je všechno příliš těžké, ale správné (takový je život). Musím psát v práci, abych vyplnil papíry.


Dlouhodobě se takto v plném kontaktu cvičit nedá. To není trénink, to je mučení.

Při tréninku s dřevěným nožem se lámou prsty, poškozují se klouby, opět to bolí na nehty, zčerná a pak vypadne.

Pokud útočí a chtějí zabíjet, je jim to samozřejmě jedno. Ale neměli byste se zlomit. Na tréninku. Zvláště

Chtěl jsem si objednat dřevěné nože (pro sebe a své partnery), jako jsem se díval na semináře Kochergina, koukal a uvědomil jsem si, že s nimi nemůžu cvičit. Tomu se podle samotného Kochergina říká nedostatečná bezohlednost vůči sobě samému, souhlasím s ním, nejsem vůči sobě dostatečně nemilosrdný.

Přesněji mohu, jednou za dva týdny, když se prsty uzdraví. Objednal jsem si gumové a plastové nože od CS.

Sledoval jsem útržkovité CS filmy, kde Lynn Thompson ukazuje jednoduchou klidnou techniku ​​s nožem. Nože jsou gumové, ale i ty zanechávají otlaky.

Co dělat? Bereme systém NDK-17 a poměrně mírné tréninky, ale velmi časté.
Jak ukazují Dmitrij Demushkin a Lynn Thompson.

Nejsem fanoušek NB, prostě nůž je zbraň, kterou je potřeba umět uspokojivě ovládat, minimální standard.

Na trénink v plném kontaktu (bez fanatismu) jsem si nasadil boxerskou masku a chránič zubů, případně neprůstřelnou vestu.

Situace 5-6 lidí udeřilo pěstmi a holemi (noži), měli by být podmínečně zasaženi nožem, ne všichni, ale minimálně 3-4, to už je vítězství a stejný minimální standard.

Měl jsem iluze o Absolutní bezohlednosti vůči sobě. Volím proto něco klidného, ​​ale zároveň opravdového.

Co je nejvíce potřeba.

1) Psychická připravenost bránit sebe, svůj majetek, všemi prostředky, včetně v tomto případě nožem.

2) Základní dovednosti manipulace s nožem, fyzická příprava.

3) Porážka a příprava dobytka (toto musí být provedeno velmi rychle, alespoň uspokojivě).

Velké díky Demushkinovi a řediteli CS, právě díky nim a jejich NB videím jsem si uvědomil, co mi nejvíce vyhovuje. Chápu, že tohle je moje.

Cartman095 25-06-2010 13:25

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Sledoval jsem Kocherginovy ​​semináře.


co jsi chtěl říct?

boujanchik 25-06-2010 21:43

Připojuji se k předchozímu řečníkovi. Que?

ratiyar 26-06-2010 12:50

Vážení začátečníci, co vám vlastně brání používat dřevěné nože a používat OCHRANU štětců?

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Podle pravidel KOI nůž spadl, boj se vede jinými prostředky, tedy bojem bez pravidel.
Mýlíš se. V KOI existují pravidla a také omezení. a podobně tomu bylo nejen v KOI. studovat materiál.

a raději jděte na seminář do Kocherginu, pokud se tam dostanete, jinak máte divoce zvláštní představu o této škole a výkladu jejích principů.


citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Dlouhodobě se takto v plném kontaktu cvičit nedá. To není trénink, to je mučení. Při tréninku s dřevěným nožem se lámou prsty, poškozují se klouby, opět to bolí na nehty, zčerná a pak vypadne.

a ty se prostě snažíš ...)))) jinak to dohnali hrůzou. raději natoč video. bude pohodlnější to rozebrat.)))) a obecně to nějak nesedí k obrázku, který si tady chceš vytvořit, zvlášť s "" Ale nejsem "cool nožíř" abych aranžoval prasata (maso v oblečení). Vím, že zaútočí, trefím se i do břicha, nepříteli nestačí, aby si tam lehl a pro jistotu si useknu prsty a vykartáčuji."

ale na Demushkina a neprůstřelné vesty .. hmm ... raději zapomeňte))

Sergogranadier 26-06-2010 12:07

Údery dřevěným tantem na klouby. To je velmi bolestivé. Tam jsou to sekací rány, které jdou vysokou rychlostí podél kartáče.

Tanto jutsu bez dřevěných nožů, ale s gumovými od CS.

Vymyslel jsem to za mě.

Pokud jde o uříznutí prstů (řezným úderem) již ve skutečné bitvě, je reálné, pokud je nůž od 15 cm a tloušťky 5-6 mm. Nebo si vezměte NDK-17, mohou sekat kartáč.

Pokud jde o studenty Kocherginu na nůž, dobře odvedeno pro výcvik, pokud jste viděli semináře v mnoha kimonech v krvi, aby se nesmývali, mnozí jsou pohmožděni. A krev tam není slabě prolita.

Sám Kochergin říká, že to není vhodné pro každého. Plně s ním souhlasím.
Tanto jutsu na gumových noži pro začátečníky je přesně to, co potřebujete. A docela košer.

Hlavní je psychická připravenost. Teprve potom samotný nůž a příprava. Ale když jste připraveni, chápete, že nůž by pro vás měl být normální. Koupil jsem si například sirreytor nebo velký záhyb a čepele se ani nedotknete, jen ji nosíte. Tovární broušení CS nožů je velmi dobré. Můžete si oholit obličej, nejen předloktí.

Cartman095 26-06-2010 12:13

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Nůž prohrál boj prohrál. Neexistuje jednota.


Jak to koreluje s realitou?
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Ve skutečnosti pouze NB bez pravidel, ale na gumové nože.


A co řezy / injekce do hlavy / krku? Demushkin například nepoužívá helmy, protože nefungují v hlavě.

Sergogranadier 26-06-2010 12:24

Nejprve trénuji na mýtině v lese nebo doma.

Nosím těžké boty. Realita je taková, že pokud jsi ztratil nůž, tak jsi všechno naštval. Myslím, že ano. Ale můžete bojovat, ale proč? Vložit zuby?

Pravidla ano, do obličeje a krku se nesmí šťouchat, můžete řezat, ale jednou mě praštili do ucha srolovanými novinami (jako maketa nože, když jsem právě začínal) pevně omotanými páskou. Náhodou, samozřejmě.
Samozřejmě to bylo nepříjemné.

Dyomushkin je ten samý chlap, ale je nutná trochu vyšší rychlost, dát akcenty na krk a více injekcí do těla a sekat na ozbrojené paži. Sledoval jsem jeho videa a viděl, že kluci tiše trénují bez fanatismu ve městě v městském oblečení a těžkých teniskách, a uvědomil jsem si, že to je to, co je potřeba.

Právě díky Demushkinovi jsem si u CS objednal gumové a plastové nože. Protože jsem viděl jejich praktičnost a všestrannost v přípravě a tréninku s nožem.

Jejich cílem je uspokojivě pracovat s nožem a já mám stejný cíl.

Nůž jako zbraň nechválím.

Prostě pokud mě opravdu napadnou a budou mě chtít zabít, tak bych si s sebou rád vzal 2-3 útočníky. A pak zemřít s úsměvem na tváři. Víceméně takto.

Nepotřebuji zbytek, jako udidlo jiným způsobem, když se ztratí nůž. No, zmlátil jsi se, spadl a oni tě zbili pálkami a pruty. za co? Ztratil nůž, přišel o všechno a považuji to za mrtvolu. A když ne mrtvola, tak velké štěstí.

Cartman095 26-06-2010 12:33

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Mám na sobě těžké boty


o_o
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Realita je taková, že pokud jsi ztratil nůž, tak jsi všechno naštval. Myslím, že ano. Ale můžete bojovat, ale proč? Vložit zuby?


Brilantní. To znamená, že pokud jste při tom ztratili nůž, musíte zvednout tlapky a počkat, až vás klidně řežou?
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Pravidla ano, nemůžete šťouchat do obličeje a krku


Opět, jak to koreluje s realitou?
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

řezací plechovka


Ehm... Myslíš, že by byla legrace, kdyby se plánovaný řez do hlavy změnil v náhodné píchnutí do oka? I s gumovým nožem?
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

a těžké boty


O_o
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Nůž jako zbraň nechválím.


Jaký má pak smysl ztrácet čas? Stačí lesy a větvičky
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Dyomushkin je ten samý chlap, ale je nutná trochu vyšší rychlost, dát akcenty na krk a více injekcí do těla a sekat na ozbrojené paži.


Ano, vidím, že rozumíš.
citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

To vše je v podstatě sebeobrana v krizi (BP nebo M (malé) P).
To je NB survivalistický styl. Alespoň já tomu tak říkám.


Ehm. No to. Hodně štěstí.

Sergogranadier 26-06-2010 12:42

\\Jaký smysl má ztrácet čas? Bude stačit lesy a větvičky \\

Nože prostě miluji, rád je nosím. A koupit. Čtěte katalogy a časopisy sledujte recenze.

Před rokem jsem nosil nůž a nevěděl jsem, jak s ním absolutně nic dělat, když se ohlédnu před rokem, chápu, že pokrok za 1 rok je už kolosální.

Kilo 1,1 26-06-2010 13:18

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

Nepotřebuji zbytek, jako udidlo jiným způsobem, když se ztratí nůž. No, zmlátil jsi se, spadl a oni tě zbili pálkami a pruty. za co? Ztratil nůž, přišel o všechno a považuji to za mrtvolu.


citace: Původně odeslal Sergo-grenader:

To je NB survivalistický styl. Alespoň já tomu tak říkám.



ratiyar 26-06-2010 15:43

1. Guma z chladné oceli nedává tuhost a váhu, i když s ní také trénujeme. Do šikovných rukou a je to dost bolestivé, ale podle mě je to jen plus. Co vám brání vytvořit nebo získat normální ochranu rukou a sparring pro vaše vlastní potěšení.
A o jejich všestrannosti ..... dělal legraci

2. Chcete-li useknout prsty a ruce živým, pohybujícím se lidem, musíte pracovat se psem, a ne s větvičkou. A samozřejmě sparing. A co jsou to „těžké boty“?

3. Na prvním místě kladeš psychickou připravenost .. a bojíš se kimona v krvi a modřinách .. nunu ...

4. Demushkinovi chybí jen jeden... normální sparing partner, vidíte, přestal by zveřejňovat videa...

5. "" To vše je v podstatě sebeobrana v krizi (BP nebo M (malé) P). Toto je NB styl Preppera. Tak tomu alespoň říkám."

Zde je speciální poděkování. Pokud mě někdy někdo bude nazývat zadek, co se týče zbraní, nožů nebo přežití, nebo pochybuje o adekvátnosti mého výcviku v noži.. dám jen odkaz na toto vlákno, takže pro srovnání.

Kilo 1,1 26-06-2010 18:35

Cartman095 26-06-2010 19:51



Mimochodem, proč tomu psovi říkali pes?


Nevím. To je otázka pro ideology a zakladatele. Asi proto, že je škodlivý a nepolapitelný ... větev ... tedy pes

Iniciátor 26-06-2010 22:17

Hra byla taková - "psí". Jako zkusit to odnést. Zdá se, že dávají, ale na poslední chvíli to odtáhnou. Analogicky a asociací...

Alan_B 28-06-2010 22:21

NB je jako fitness, ne spíš wellness - HR také docela roste...

Viper NS 29-06-2010 02:18

přečetl si poslední stránku, byl zděšen

citát: Podle pravidel KOI nůž spadl, boj se vede jinými prostředky, tedy bojem bez pravidel.
Dlouhodobě se takto v plném kontaktu cvičit nedá. To není trénink, to je mučení.

proč ne? vycvičený - nic hrozného, ​​navíc to všechny zajímá
citát: Přesněji mohu, jednou za dva týdny, když se prsty uzdraví.

citát: Velké díky Demushkinovi a řediteli CS, právě díky nim a jejich NB videu jsem si uvědomil, co mi více vyhovuje. Chápu, že tohle je moje.

velké vzory!

Viper NS 29-06-2010 02:28

citát: Je to tak, že pokud mě opravdu napadnou a budou mě chtít zabít, tak bych si s sebou rád vzal 2-3 útočníky. A pak zemřít s úsměvem na tváři. Víceméně takto.

Druhým případem použití je útěk před nepřátelským davem s nožem.


pak musíte pracovat série a dobře se pohybovat. těch. začněte s tréninkem z ruky do ruky a řiďte fizukh

jinak číslo neprojde

Kilo 1,1 29-06-2010 16:09

citace: Původně napsal Viper NS:

pracujeme se dřevem - ochrana rukou je variabilní od štítů po žádnou. nejsou žádná zranění. co děláme špatně?


Ochennam, pak se na mě urazil, když byl kartáč lehce nateklý.

Adonis 29-06-2010 17:07

citace: Původně odeslal Kilo 1.1:

Ani já jsem tomu nerozuměl, dokud si můj kamarád na přátelském pofikhtushki nezranil kloub palce.


Inu, to je nutné zlo, jako v každém sportu, tělovýchově a vůbec v životě. Zlomil jsem si prst, který jsem sám sobě znal, náhodou, u dveří. Co je teď, aby nepoužil dveře? Inu, zranění bez ochrany jsou možná stejně jako v obraně, nikdo není v bezpečí.
ps To neznamená, že se musíte neustále krájet napůl k smrti

Kilo 1,1 29-06-2010 18:52

Přirozeně. Jen jsem to kakbe myslel tak, že pokud je možnost vyhnout se nějakým zraněním (ochrana atd.), tak je lepší ji využít a minimalizovat škody.

neinteligentní 01-07-2010 12:49

Takže si myslím, že zranění bez ochrany jsou otázkou času....
=======================
Ano. Souhlasím, ale nesouhlasím...

otázka času - ano, ale čím více tréninku, tím méně zranění ... no, až na to, že někdo rád neustále dává ruce pryč ...

Sergogranadier 04-08-2010 12:16

Je velmi zajímavé a poučné trénovat s různými etnickými skupinami: Čečenci, Inguši, Dagestánci a dokonce i černoši.

Manažer 04-08-2010 12:34

citace: Je velmi zajímavé a poučné trénovat s různými etnickými skupinami: Čečenci, Inguši, Dagestánci a dokonce i černoši

Z nějakého důvodu nejsou na seznamu zahrnuti Židé – je zde zjevná diskriminace. Sirozho, jsi antisemita?

Sergogranadier 04-08-2010 12:58

Které Židy máte na mysli? Ruští míšenci nebo rabíni, kteří nedávno přijeli z Izraele? Více a dobyto kromě Gazy.

Úlohou každého židovského muže je ovládat zbraně.

Obecně to není příliš politicky korektní téma.

Mimochodem, ruští sportovci v posilovně mi řekli, že NB (podle nich je lepší se houpat nebo boxovat) je odpad a vezmou mi nůž a bodnou mě vlastním nožem. Řekl jsem, zkusme to zvednout (studená ocelová gumička), ale nebuď naštvaný, když ti to zasáhne hlavu nebo krk. Zasal.

Ruští sportovci tvrdili, že mi nůž vezmou neozbrojení! Mimochodem, jeden z nich byl s tetováním vzdušných sil. Nevím, jestli byl nedávno zbit.

Ale nenosí nože, vůbec nic. Počítejte s pěstmi.

nahoru: Chlapi (pokyvání a afa) buďte přiměření a zdvořilí a neurážejte ostatní. V životě takoví nejste, v životě jste klidní a mírumilovní. Zde přichází na scénu bojovnost. Říkám jen to, co vidím na vlastní oči.

navaha_43 04-08-2010 15:45

citace: Původně odeslal Sergo-grenader:
Je velmi zajímavé a poučné trénovat s různými etnickými skupinami: Čečenci, Inguši, Dagestánci a dokonce i černoši.

Naštěstí na jakékoli univerzitě jsou ve velkém a univerzity mají sportovní sekce. Navazují kontakt neochotně a opatrně.

Nemají sportovní vybavení, musíte jim ho vzít. Ale obecně se zájem projevuje.

A jaký je v současnosti kavkazský NB. Jaké jsou tradice, specifika práce atd.? Bez vtipů, opravdu zajímavé.

Sergogranadier 04-08-2010 16:23

Obecně platí, že není nic exotického zvláštního, jak to může každý.

Jsem amatér. Ale vidím, kdo, co je jako dobrý psycholog.

Byl tam případ, kdy se na mě řítil jeden mladík, jak to v soubojích bez pravidel bývá, navíc měl nůž a skoro ho nepoužíval. Podmínečně jsem ho zabil a kopl do holeně ve fotbale. Pak mě vyzval k boji, ale bez nožů, nejsem kickboxer, na rozdíl od něj.

Stává se, že spěchají mlátit nohama a rukama. Ale projdou s nožem.

Ve většině případů stejné stádní chování, ne-li více.

Ale jsou i Chazaři, kteří jsou pod 2 metry velmi fyzicky silní. Mají si dokonce o čem povídat.

Adonis 04-08-2010 17:28

Neřítí se na vás třímetroví Hunové?

Kill_Maker 04-08-2010 20:22

citát: Ale jsou i Chazaři, kteří jsou pod 2 metry velmi fyzicky silní. Mají si dokonce o čem povídat.

letěli dva dva krokodýli, jeden zelený a druhý na sever

A-F-A 05-08-2010 07:34

Zde je h. Smažte, kolik chcete

Manažer 05-08-2010 07:46

citát: jsou také Chazaři velmi fyzicky silní pod 2 metry

Shaw? Sirozho, v jakém tisíciletí žiješ? Možná tam pobíhají Skythové s akinaki?

Plamenomet 20-09-2010 02:05

Sergo-grenader ahoj. Odpovím na téma "Adaptace na nůž a obecný výcvik."

Myslím, že nejdůležitější je trénovat tři věci:
1. Rychle uřízněte a zlomte vzdálenost.
2. Schopnost bojovat beze zbraně (alespoň mít čas získat nůž)
3. Rychlé vytažení a otevření

1 a 2 nabízí boj zblízka a další bojová umění. 3 - potřebujete to sami.

Na čtvrté místo bych dal OFP.
Nestrčil bych nůž se všemi drogami. OSOBNĚ bych ne. Analogicky - já například rád vydlabávám mawashi a rovné nohy, lokty a kolena do pytle. Zároveň dokonale chápu, že při sparingu je schopnost rychlého pohybu mnohem důležitější než tvrdá rána. Ještě víc s nožem.
Jak řekl Kochergin, nůž odpustí hodně (o technologii).

Nůž- multifunkční zbraň schopná bodnout, seknout a zasáhnout. a technologie boj na nože začíná rozvojem těchto tří typů vlivů. Ve skutečnosti se tomu tak říká » ( běžně používaná zkratka RKB).

Základní technika boje s nožem

Technika dopadu je vypracována pomocí cvičení podle určitého algoritmu:

1. Zvládnutí zbraní

Úkol pro hmatovou citlivost a rozvoj pohyblivosti prstů. Vezmeme nůž do ruky, aniž bychom se na něj podívali, začneme třídit možnosti uchopení rukojeti (více a méně husté), typ uchopení ( rovný- čepel je odvrácena od sebe, zadní- čepel směrem k vám), zachycujeme nůž z jedné ruky do druhé, přičemž libovolně měníme typ úchopu.

Pozornost! Toto cvičení je pouze vzdělávací! V nejrůznějších "cool triků" vás bude stát život.

Účel tohoto cvičení je jiný: tímto způsobem vkládáme informace o tomto typu zbraně a jejích konstrukčních prvcích do „databáze“ svalové paměti a zároveň rozvíjíme manuální zručnost. Nejprve se cvičení provádí individuálně na místě, poté v pohybech různými způsoby ( pravidelný krok, krok stranou), pomocí akrobacie ( pád, kotrmelec, kotoul), pak ve skupině ( úkolem je pohybovat se různými způsoby, vykonávat pracovat s nožem a udržovat si odstup od ostatních bojovníků).

2. Zvládnutí trajektorií dopadu

Nůž přijato přímým sevřením. Představte si, že jste uvnitř koule, jejíž hranice jsou ohraničeny hranou čepele. Celý objem koule je tedy vyplněn nekonečným počtem různých trajektorií pohybu ruce s nožem.

Cvičení: s postupně se zvyšující rychlostí nejprve proveďte řezání, poté bodnutí a poté úder ( údery jsou aplikovány hlavicí rukojeti, pěstí s nožem v ní sevřeným, pažbou čepele) v režimu stínového boxu. Možnosti obtížnosti:

  • v pohybu;
  • s využitím akrobacie;
  • ve skupině, udržování vzdálenosti ( imitace boje s partnery);
  • v podmínkách omezeného prostoru (úzká chodba, nepřehledná místnost atd.);
  • s imitací úderů a chvatů volnou rukou a nohou;
  • se dvěma noži současně, stejně jako s jinými zbraněmi ( nůž - hůl, nůž - lopata, nůž - pistole a tak dále);
  • na figurínach vzestupně - od 1 do 8 a více).

Figurína je vyrobena z pevně stočeného snopu trávy, slámy, turistického koberce - molitanu atd., upevněného na obyčejné tyči (pohyblivý terč) nebo omotané kolem tyče ( stacionární cíl), omotané nahoře lepicí páskou ( takže vydrží déle, řezy se jednoduše periodicky zalepují stejnou lepicí páskou).

3. Zvládnutí celého pohybu

V této fázi je úkolem „propojit“ studované trajektorie do jediné prostorové „pavučiny“. Pohyby by měly bez objektivního zpoždění přecházet jeden do druhého: rána - řez - píchnutí - řez - zachycení - píchnutí - řez atd. Možnosti komplikací jsou stejné, plus několik dalších:

  • odlišný povrchový reliéf;
  • pracovat ve vodě po kolena, po pás, po prsa, nad vodou, pod vodou);

Při práci pod vodou v tomto režimu budou mít pohyby díky větší hustotě média menší amplitudu, samotný princip činnosti je zachován;

  • s pohyblivými figurínami ( partner drží pohyblivý cíl a pohybuje se v libovolném režimu) — od 1 nebo více;

Práce proti skupině je založena na několika schématech:

  • obklopený;
  • v režimu skupinové obrany ( "v proudu");
  • v režimu skupinového útoku.

Na závěr pár slov o taktice obrany nožem

V bojovém umění existuje princip vrstvené („mnohovrstvé“) obrany: protiakce k útoku začíná i na „vzdálené přiblížení“ (vzdálenosti).

Proti ozbrojený nožem, nejprve musíte pracovat nohama nebo improvizovanými prostředky, rukama - poslední ( pokud to vzdálenost a okolní podmínky dovolí).

Pro efektivní rozvoj protiútoku je nutné aktivně používat provokativní útoky, snažit se donutit nepřítele zaujmout pozici ozbrojené paže, nohy, těla, které potřebujete ( cvičil v technickém výcviku). Neměli byste čekat na začátek jeho útoku, první bude mít vždy výhodu.

Hlavní terče na soupeřově těle pro kopy jsou − třísla, břicho a nohy (zejména kolenních kloubů), někdy - zápěstí ozbrojené ruky. Úder zápěstí ( nebo hřbet ruky) noha musí být rychlá a přesná, jako švihnutí bičem. Vynikajícím cvičením je kopání špičkou tyče do partnerových rukou se zvyšující se obtížností:

  • hůl je nehybná;
  • hůl se pohybuje s partnerem;
  • hůl se pohybuje nezávisle na partnerovi.

Neměli byste se však soustředit pouze na tyto části těla, s nohama a používáním falešných útoků se hrdlo a spánek stávají docela dostupnými cíli (za předpokladu, že nepřítel je stejně vysoký jako vy, nižší nebo o něco vyšší než vy) .

Tento princip práce se zlepšuje ve všech typech tréninků ( kromě strečinku, samozřejmě). Stále existuje mnoho jemností, ale základy jsou uvedeny a další hledání a zlepšování je otázkou času a neustálého cvičení. Směrem dalšího zdokonalování je práce se vjemy a emocemi.

Nůž je velmi mystický nástroj, který je dán lidem z vyšších světů. Není divu, že můžete například vidět obrazy archandělů, bohů, bohyní atd. různé národy s meči a dýkami (které jsou v podstatě nožem). Je nepravděpodobné, že se vám podaří najít alespoň nějakého šamana bez nože. Nůž je atributem síly. Možná si vzpomenete, jak moc se pro Mauglího vše změnilo, když dostal nůž (Kiplingova pohádka byla napsána ze slov indiánů, kteří mu vyprávěli příběh, který se skutečně odehrál). Nůž má téměř neomezenou moc nad nižšími bytostmi. Bojí se ho, smrtelně se bojí. S jistotou lze říci, že to byl nůž, který pomohl Člověku přežít mezi nižšími bytostmi, což jsou zvířata. Nůž je stále nepřekonatelnou zbraní, i když atomová bomba a kulomety byly vynalezeny již dávno. Vlastní nůž s kompetentním vývojem situace a bude mít čas zneškodnit nepřítele vyzbrojeného střelnými zbraněmi mnohem rychleji. Toto je zákeřná zbraň, je to zbraň, která vždy zůstane nejlepší, protože ji lze nazvat „praotcem“ všech existujících zbraní na světě.

Chcete žít jako autobus, který neustále vozí někoho, komu neustále kradou palivo a jehož řidiči neustále někdo nařizuje, kam má jet? Určitě ne. Pak zkuste novou praxi.

Popis praxe

Teď, když vám dám tuto praxi - nejúspěšnější období jít do lesa do přírody. Proto je nejlepší možností využít této situace. Pokud stále nemůžete vyrazit do přírody, udělejte to v bytě.

V: Dnes jsem cvičil v přírodě s ohněm. Mám otázku. Budu tuto praxi opakovat příští týden, co mám dělat, znovu uvolnit nové místo pro požár nebo to udělat na stejném místě?
Ó: Samozřejmě na stejném místě. Vyčistěte místo od ohnivých zbraní a postavte se na toto místo.

V: Mám problém. Cvičení s ohněm v lese se mi líbilo. Ale dvě minuty nevydržím. Komáři štípou! Hlavně nohy.
Ó: Můžete dělat pohyby jako při hnětení hlíny nebo vymačkávání šťávy z hroznů nohama. Je to kříženec mezi tlakem na zem a úderem pěstí. Je to jako indický tanec na místě (můžete se také točit kolem osy těla). Představte si, že jako byste ze svého těla vyhazovali negativní energii nohama dolů do země. Pokud chcete, můžete si zazpívat indickou mantru "Heja-heja", je to poměrně silná vibrace. Zpívá se jednoduše opakováním tohoto zvuku "Heya" mnohokrát, rytmicky, silně a nasávaně na "e". Můžete si vybrat tento rytmus: nejprve opakujte toto slovo dvakrát, trochu pomaleji, a potom třikrát, ale trochu rychleji (získáte pět opakování, pět je počet síly).

V: Mohu použít neželezné nože nebo nenabroušené nože?
Ó: Musí to být bojový nůž. Tito. takový, který opravdu dobře řeže.

V: Koupil jsem si kuchyňský nůž na cvičení. Pak ale přišla myšlenka, že je příliš malý. Jak přijatelný je malý nůž?
Ó: Myslím, že nůž by neměl být menší než 20 cm.

V: Nemůžu to udělat za zády...
Ó A: Ano, je to trochu složitější. Nůž můžete vzít ne obvyklým úchopem - když je rukojeť mezi palcem a ukazováčkem, ale naopak, zatímco ostří čepele směřuje k vám, a ne od vás. A tímto způsobem docela pohodlně provádíte řezací pohyby za zády zdola nahoru (hlavně díky pohybu kartáče a v menší míře předloktí). Nejprve jednou rukou, pak druhou. Stejně tak pracujete zezadu v oblasti krku, ale s pravidelným úchopem, ale řeznou hranou k vám. Nezapomeňte být opatrní, nemusíte pracovat blízko těla, udělejte to trochu dále, abyste byli v bezpečí.

V: Umím si představit celou tuhle praxi? Udělej to ve své mysli?
Ó: Raději to udělej jako první, ne ve fantazii.

V: No, řekněme, že jsem odřízl všechny ty hlupáky. A jak zajistit, aby se znovu nepřilepily?
Ó: Představte si, že armáda jde do armády. Války se vedou s meči v husté bitvě. Jak zajistit, aby se některé války nedostaly k jiným? V žádném případě. Teprve až bitva skončí.